alt/text gambar

iklan

iklan

Rabu, 27 Agustus 2014

Menjaga kemaluan adalah tanggungjawab sendiri

Ni apahal la wujud lelaki2 bangang takde otak pakai cincin kat kemaluan? Cincin tu pakai kat jari dah la, nak pakai kat kemaluan korang tu apahal? Kalau cincin biasa tu logik lagi, ni pakai cincin bearing dah kenapa? Bila dah bearing tu tersekat dan tersangkut, bukan sahaja kau yang dapat malu, tak pasal2 pasukan bomba, doktor dan jururawat pulak yang terpaksa bersusah payah selamatkan kemaluan kau, jadah haram apa? 


Jabatan Bomba dan Penyelamat Kota Bharu terpaksa menggunakan kreativiti tersendiri untuk membantu doktor yang bertugas di Hospital Raja Perempuan Zainab II memotong cincin yang melekat di bahagian alat sulit seorang lelaki berusia 22 tahun.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Kota Bharu, Timbalan Penguasa Bomba Zaini Bidin berkata, empat anggota Bomba dari BBP Kota Bharu yang diketuai oleh Ketua Bomba, Shahrul Nizam hadir ke hospital tersebut untuk membantu memotong cincin berkenaan selepas dihubungi pihak hospital.

“Bearing yang dipakai pada alat sulit mangsa itu dipercayai merupakan alat ganti kenderaan yang berbentuk seperti cincin dan ia diperbuat daripada bahan berasaskan besi campuran tembaga

“Menurut doktor yang terlibat, selepas pemuda itu memasukkan cincin tersebut, alat sulitnya membengkak “sebesar lengan” dan ia sukar dikeluarkan setelah darah pada bahagian alat sulitnya tersumbat,” katanya ketika dihubungi The Rakyat Post malam Ahad.

Sumber The Rakyat Post dan Astro Awani.





Bearing ni biasa orang pakai kat kenderaan dan mesin mekanikal, bukan untuk dipakai kat kote.


Dan ini bukan kes pertama. Sebelum ni pun dah ada kes lelaki bodoh yang menyusahkan kerja bomba dan pasukan penyelamat. 

Laporan Harian Metro tahun 2012 - Anu bengkak pakai gelang.


Itu baru cerita lelaki, belum lagi cerita terung/timun tersangkut dalam kemaluan wanita, tabung uji pecah dalam kemaluan pelajar perempuan dan lain2. Yang ni pulak kes bola golf tersangkut kat kemaluan isteri sebab suami gila seks abnormal. 

Tindakan seorang suami yang cuba merangsang nafsu isterinya dengan menggesel bola golf di kemaluan wanita itu membawa padah apabila bola berkenaan tersangkut dan gagal dikeluarkan sehingga wanita itu terpaksa dibawa ke hospital.

Difahamkan, sebaik saja bola golf itu tersekat dalam kemaluan isterinya, lelaki terbabit berusaha mengeluarkannya menggunakan sudu tetapi tidak berjaya.

Kejadian malang itu berlaku apabila lelaki berkenaan mengajak isterinya melakukan hubungan intim tetapi ditolak kerana keletihan.

Sumber Kuala Lumpur Post.

Serius, apa masalah korang ni ha? Kalau gila seks sangat pun tak payah la buat benda pelik dan bodoh2 sampai menyusahkan orang lain. Menjaga kemaluan dengan baik adalah tanggungjawab diri sendiri, nak pakai lama tu beb.




tags: cincin bearing tersangkut tersekat kemaluan kote konek zakar lelaki ahli pasukan penyelamat bomba doktor jururawat nurse bola golf timun terung telur faraj wanita pelajar perempuan suami isteri rangsang tingkat nafsu kekuatan tenaga batin cock ring bearing saya buat hanya suka-suka masturbate onani melancap gila seks

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Assalamualaikum...
Tak,kan bace je kot komen lah sikit..
sikit pon jadilah..

TINGGALKAN MESEJ ISLAM ANDA DI BAWAH..

SYUKRAN JAZILAN.. ^_^

TAK KAN BACA JE,KOMEN LA SIKIT
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...